
W czym możemy Ci pomóc?
O nas
Kim jesteśmy?
-
Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą rozwiązania mPOS, umożliwiającego przyjmowanie płatności kartami płatniczymi z wykorzystaniem czytnika kart oraz telefonu/ tabletu
-
Nasz spółka posiada unikalne na polskim rynku know-how, z ofertą rozwiązań dla Klientów z różnych segmentów rynku
-
Jesteśmy spółką akcyjną finansowaną w 100% kapitałem polskim i posiadamy stabilne zaplecze finansowe
O mPOS Paymax – co to jest, ile kosztuje i jak go otrzymać?
Co to jest mPOS Paymax?
-
mPOS Paymax rewolucjonizuje sposób obsługi Klienta – pozwala Ci przyjąć od Klienta płatność kartą płatniczą gdziekolwiek jesteś i kiedy tylko chcesz, gdyż urządzenie jest mobilne, lekkie, kieszonkowych rozmiarów i działa bezprzewodowo
-
mPOS Paymax to rozwiązanie pozwalające przyjmować płatności kartami płatniczymi przy użyciu smartfona lub tableta we współpracy z urządzeniem mPOS Paymax
-
Możesz z łatwością mieć mPOS Paymax zawsze przy sobie – w kieszeni, w torebce lub zawieszony na szyi dzięki dołączonej smyczy
-
Dowiedz się więcej o korzyściach, jakie daje Ci mPOS Paymax
Jakie urządzenia są potrzebne, aby móc korzystać z usługi mPOS Paymax?
-
Aby korzystać z rozwiązania mPOS Paymax wystarczy smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android
(w wersji od 4.1 do 6.0) oraz urządzenie mPOS Paymax -
Urządzenie mPOS Paymax to małe kompaktowe urządzenie wielkości kieszonkowego kalkulatora, wyposażone
w czytnik kart (chip i magnetycznych) oraz klawiaturę do wprowadzenia numeru PIN -
Urządzenie mPOS Paymax kupisz u nas w pełni online tutaj
Jak to działa?
-
Wprowadzasz kwotę transakcji na smartfonie lub tablecie, w aplikacji Paymax mPOS (bezpłatna aplikacja w Google Play/ Sklep Play); możesz też wprowadzić nazwę/ opis transakcji
-
Kwota transakcji pojawia się na ekraniku urządzenia mPOS Paymax (urządzenie mPOS Paymax łączy się bezprzewodowo, przy pomocy Bluetooth, z aplikacją na smartfonie/ tablecie)
-
Przykładasz lub wprowadzasz kartę płatniczą do urządzenia mPOS Paymax, a Klient wprowadza numer PIN na jego klawiaturze. Numer PIN potrzebny tylko dla kwot powyżej 50 zł
-
Transakcja jest realizowana
-
Możesz zaoferować Klientowi potwierdzenie transakcji - wysyłane mailem lub SMS-em
Jakie karty płatnicze są akceptowane przez mPOS Paymax?
-
Akceptowane są karty płatnicze VISA, Visa Electron, V PAY, MasterCard oraz Maestro wyposażone w chip EMV dla transakcji stykowych
-
Jako rozwiązanie zapasowe mPOS Paymax umożliwia też akceptację karty poprzez odczytanie danych z paska magnetycznego
Jak Paymax zapewnia bezpieczeństwo transakcji?
-
Twoje dane i dane transakcji są bezpieczne, gdyż spełniamy wszystkie niezbędne standardy bezpieczeństwa
-
Uzyskaliśmy wszystkie certyfikacje wymagane przez Agentów Rozliczeniowych, organizacje VISA i MasterCard; nasz system posiada również certyfikat PCI DSS
-
Szczegółowe informacje dotyczące bezpieczeństwa można znaleźć w zakładce Bezpieczeństwo
W jaki sposób mogę otrzymać mPOS Paymax?
-
Usługę i urządzenie mPOS Paymax otrzymasz nie wychodząc z domu, w pełni online
-
Wystarczy, że wejdziesz na wniosek online, podasz dane swojej firmy oraz zapłacisz online
-
Następnie kurier dostarczy Ci urządzenie, a Ty ściągniesz bezpłatną aplikację z Google Play/ Sklepu Play
-
Urządzenie możesz zacząć używać po akceptacji agenta rozliczeniowego (poinformujemy Cię o mailem o akceptacji agenta rozliczeniowego, zwykle jest to w ciągu kilku dni roboczych)
-
Masz aż 30 dni, w czasie których możesz zwrócić urządzenie, a my zwrócimy Ci jego koszt
-
Tutaj znajdziesz listę dokumentów w zależności od formy prawnej Twojej firmy/organizacji
-
Dokumenty powyższe dostarczasz nam w formie elektronicznej, ładując je do naszego systemu w trakcie wypełniania wniosku online
-
mPOS Paymax dostaniesz na własność za jednorazową opłatą i pozostanie on Twoją własnością już na zawsze
-
To zupełnie inaczej niż w tradycyjnych terminalach, gdzie płacisz abonament od kilkudziesięciu nawet do 100 zł każdego miesiąca
-
Dzięki termu rozwiązanie mPOS Paymax jest konkurencyjne – to się po prostu opłaca
-
Informację o cenie znajdziesz tutaj; do korzystania z rozwiązania potrzebujesz urządzenie mPOS Paymax oraz usługi podstawowe. Usługi dodatkowe oraz urządzenia dodatkowe możesz dokupić jeśli zechcesz
Jak zrezygnować z mPOS Paymax?
-
Jeśli nie jesteś zadowolony z rozwiązania mPOS Paymax, to będzie dla nas bardzo cenne, jeśli zechcesz podzielić się z nami opinią co powinniśmy poprawić – będziemy wdzięczni za mail na adres wskazany tutaj
-
Jeśli chcesz odstąpić od umowy w trakcie pierwszych 30 dni od zawarcia i otrzymać zwrot kosztów urządzenia, to prosimy, prześlij do nas dokument Odstąpienia od umowy (wskazany w linku powyżej lub napisany odręcznie) oraz dołącz do przesyłki urządzenie. Zwrot kosztów otrzymasz na rachunek bankowy
-
Wypowiedzenie umowy (czyli rezygnację po okresie pierwszych 30 dni) prześlij do Paymax na adres wskazany tutaj oraz do agenta rozliczeniowego (adres wskazany na umowie z agentem rozliczeniowym), a rozwiązanie umów nastąpi zgodnie z terminami wypowiedzenia wskazanymi w tych umowach
Jak używać mPOS Paymax?
W jaki sposób pobrać aplikację Paymax mPOS?
-
Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepie internetowym Google Play/ Sklep Play
-
Instrukcję znajdziesz w pudełku, w którym otrzymasz lub otrzymałeś urządzenie mPOS Paymax oraz tutaj: www.paymax.pl/instrukcja
Jak przeprowadzić transakcję?
-
Uruchom aplikację Paymax mPOS na swoim smartfonie lub tablecie
-
Włącz urządzenie mPOS Paymax
-
Sprawdź, czy data i czas w Twoim smartfonie lub tablecie są poprawnie skonfigurowane (najlepiej w ustawieniach automatycznej konfiguracji czasu)
-
Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ TRANSAKCJĘ
-
Postępuj zgodnie z kolejnymi krokami wskazanymi przez aplikację
Gdzie znajdę instrukcję obsługi urządzenia mPOS Paymax?
-
Instrukcja obsługi jest dołączona do pudełka z urządzeniem mPOS Paymax; można ją także pobrać w tutaj: www.paymax.pl/instrukcja
Jak wysłać Klientowi sms lub e-mail z potwierdzeniem transakcji
- Po zaakceptowaniu transakcji wybierz odpowiedni przycisk potwierdzenia transakcji: SMS lub MAIL
-
Na numer telefonu Klienta lub na jego adres mailowy - w zależności od wybranej opcji – zostanie wysłane potwierdzenie transakcji
Jak zgłosić kolejnego użytkownika konta w Paymax?
-
Po zalogowaniu się na swoim koncie w Paymax Online możesz zgłosić dowolną liczbę kolejnych użytkowników, określając ich uprawnienia do korzystania z konta
-
Użyj adresu email i hasła, jakie nadałeś sobie przy wypełnianiu wniosku online o mPOS Paymax
W jaki sposób zmienić dane użytkownika konta?
-
Aby dokonać zmiany danych kontaktowych wybranego użytkownika należy:
-
Zalogować się w Paymax Online; przy logowaniu użyj adresu email i hasła, jakie nadałeś sobie przy wypełnianiu wniosku online o mPOS Paymax
-
Wejść do zakładki „Administrator”
-
Kliknąć na dane kontaktowe (opcja „zmień”) i wprowadzić żądane zmiany
Jak uzyskać pomoc techniczną?
Kontakt do nas
-
Napisz do nas na adres pomagamy@paymax.pl lub zadzwoń na nr tel. +48 790-239-272, pn – pt, godz. 8:00 – 16:00
-
W poniższej tabeli możesz sprawdzić co oznacza dany komunikat i jak rozwiązać taką sytuację
-
Jeżeli nie będzie to wystarczające, to zgłoś problem do nas, tel. +48 790-239-272, pn – pt, godz. 8:00 – 16:00
Utylizacja sprzętu elektronicznego
Paymax S.A. przestrzega przepisów prawa dot. ochrony środowiska. Jesteśmy zarejestrowani w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) pod numerem rejestrowym 000012445. Informujemy, że zgodnie z wymogami prawa, zabronione jest łączenie zużytego sprzętu elektronicznego z innymi odpadami. Zużyty sprzęt elektroniczny należy oddawać do punktów zbierających taki sprzęt. Reguluje to Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, w szczególności poniższe jej fragmenty:
- Art. 35.
1. Zakazuje się zbierania niekompletnego zużytego sprzętu oraz części pochodzących ze zużytego sprzętu podmiotowi niebędącemu: 1) dystrybutorem prowadzącym jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199, z późn. zm.9) ), wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych; 2) prowadzącym zakład przetwarzania; 3) odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub prowadzącym punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późn. zm.10) ).
2. Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się zużyty sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
3. Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany do umieszczenia w widocznym miejscu informacji o zakazie, o którym mowa w ust. 1. - Art. 36.
Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub podmiotowi uprawnionemu do zbierania zużytego sprzętu, o którym mowa w art. 45 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Art. 37.
1. Dystrybutor obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
2. Dystrybutor, dostarczając nabywcy sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony.
3. Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
4. Dystrybutor jest obowiązany do umieszczenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży informacji w zakresie, o którym mowa w ust. 1–3. Dystrybutor udostępniający na rynku sprzęt za pomocą środków porozumiewania się na odległość jest obowiązany do przekazania tych informacji w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi, w szczególności na stronie internetowej lub w formie komunikatu.
