Pomoc - mPOS Paymax

W czym możemy Ci pomóc?

O nas

Kim jesteśmy?

  • Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą rozwiązania mPOS, umożliwiającego przyjmowanie płatności kartami płatniczymi z wykorzystaniem czytnika kart oraz telefonu/ tabletu
  • Nasz spółka posiada unikalne na polskim rynku know-how, z ofertą rozwiązań dla Klientów z różnych segmentów rynku
  • Jesteśmy spółką akcyjną finansowaną w 100% kapitałem polskim i posiadamy stabilne zaplecze finansowe
O mPOS Paymax – co to jest, ile kosztuje i jak go otrzymać?

Co to jest mPOS Paymax?

  • mPOS Paymax rewolucjonizuje sposób obsługi Klienta – pozwala Ci przyjąć od Klienta płatność kartą płatniczą gdziekolwiek jesteś i kiedy tylko chcesz, gdyż urządzenie jest mobilne, lekkie, kieszonkowych rozmiarów i działa bezprzewodowo
  • mPOS Paymax to rozwiązanie pozwalające przyjmować płatności kartami płatniczymi przy użyciu smartfona lub tableta we współpracy z urządzeniem mPOS Paymax
  • Możesz z łatwością mieć mPOS Paymax zawsze przy sobie – w kieszeni, w torebce lub zawieszony na szyi dzięki dołączonej smyczy
  • Dowiedz się więcej o korzyściach, jakie daje Ci mPOS Paymax
Jakie urządzenia są potrzebne, aby móc korzystać z usługi mPOS Paymax?
  • Aby korzystać z rozwiązania mPOS Paymax wystarczy smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android
    (w wersji od 4.1 do 6.0) oraz urządzenie mPOS Paymax
  • Urządzenie mPOS Paymax to małe kompaktowe urządzenie wielkości kieszonkowego kalkulatora, wyposażone
    w czytnik kart (chip i magnetycznych) oraz klawiaturę do wprowadzenia numeru PIN
  • Urządzenie mPOS Paymax kupisz u nas w pełni online tutaj
Jak to działa?
  • Wprowadzasz kwotę transakcji na smartfonie lub tablecie, w aplikacji Paymax mPOS (bezpłatna aplikacja w Google Play/ Sklep Play); możesz też wprowadzić nazwę/ opis transakcji
  • Kwota transakcji pojawia się na ekraniku urządzenia mPOS Paymax (urządzenie mPOS Paymax łączy się bezprzewodowo, przy pomocy Bluetooth, z aplikacją na smartfonie/ tablecie)
  • Przykładasz lub wprowadzasz kartę płatniczą do urządzenia mPOS Paymax, a Klient wprowadza numer PIN na jego klawiaturze. Numer PIN potrzebny tylko dla kwot powyżej 50 zł
  • Transakcja jest realizowana
  • Możesz zaoferować Klientowi potwierdzenie transakcji - wysyłane mailem lub SMS-em
Jakie karty płatnicze są akceptowane przez mPOS Paymax?
  • Akceptowane są karty płatnicze VISA, Visa Electron, V PAY, MasterCard oraz Maestro wyposażone w chip EMV dla transakcji stykowych
  • Jako rozwiązanie zapasowe mPOS Paymax umożliwia też akceptację karty poprzez odczytanie danych z paska magnetycznego
Jak Paymax zapewnia bezpieczeństwo transakcji?
  • Twoje dane i dane transakcji są bezpieczne, gdyż spełniamy wszystkie niezbędne standardy bezpieczeństwa
  • Uzyskaliśmy wszystkie certyfikacje wymagane przez Agentów Rozliczeniowych, organizacje VISA i MasterCard; nasz system posiada również certyfikat PCI DSS
  • Szczegółowe informacje dotyczące bezpieczeństwa można znaleźć w zakładce Bezpieczeństwo
W jaki sposób mogę otrzymać mPOS Paymax?
  • Usługę i urządzenie mPOS Paymax otrzymasz nie wychodząc z domu, w pełni online
  • Wystarczy, że wejdziesz na wniosek online, podasz dane swojej firmy oraz zapłacisz online
  • Następnie kurier dostarczy Ci urządzenie, a Ty ściągniesz bezpłatną aplikację z Google Play/ Sklepu Play
  • Urządzenie możesz zacząć używać po akceptacji agenta rozliczeniowego (poinformujemy Cię o mailem o akceptacji agenta rozliczeniowego, zwykle jest to w ciągu kilku dni roboczych)
  • Masz aż 30 dni, w czasie których możesz zwrócić urządzenie, a my zwrócimy Ci jego koszt
Jakie dokumenty potrzebne są do zawarcia umowy o współpracy z Paymax?
  • Tutaj znajdziesz listę dokumentów w zależności od formy prawnej Twojej firmy/organizacji

  • Dokumenty powyższe dostarczasz nam w formie elektronicznej, ładując je do naszego systemu w trakcie wypełniania wniosku online
Jakie opłaty są związane z korzystaniem z rozwiązania mPOS Paymax?
  • mPOS Paymax dostaniesz na własność za jednorazową opłatą i pozostanie on Twoją własnością już na zawsze
  • To zupełnie inaczej niż w tradycyjnych terminalach, gdzie płacisz abonament od kilkudziesięciu nawet do 100 zł każdego miesiąca
  • Dzięki termu rozwiązanie mPOS Paymax jest konkurencyjne – to się po prostu opłaca
  • Informację o cenie znajdziesz tutaj; do korzystania z rozwiązania potrzebujesz urządzenie mPOS Paymax oraz usługi podstawowe. Usługi dodatkowe oraz urządzenia dodatkowe możesz dokupić jeśli zechcesz
Jak zrezygnować z mPOS Paymax?
  • Jeśli nie jesteś zadowolony z rozwiązania mPOS Paymax, to będzie dla nas bardzo cenne, jeśli zechcesz podzielić się z nami opinią co powinniśmy poprawić – będziemy wdzięczni za mail na adres wskazany tutaj
  • Jeśli chcesz odstąpić od umowy w trakcie pierwszych 30 dni od zawarcia i otrzymać zwrot kosztów urządzenia, to prosimy, prześlij do nas dokument Odstąpienia od umowy (wskazany w linku powyżej lub napisany odręcznie) oraz dołącz do przesyłki urządzenie. Zwrot kosztów otrzymasz na rachunek bankowy
  • Wypowiedzenie umowy (czyli rezygnację po okresie pierwszych 30 dni) prześlij do Paymax na adres wskazany tutaj oraz do agenta rozliczeniowego (adres wskazany na umowie z agentem rozliczeniowym), a rozwiązanie umów nastąpi zgodnie z terminami wypowiedzenia wskazanymi w tych umowach
Jak używać mPOS Paymax?

W jaki sposób pobrać aplikację Paymax mPOS?

  • Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepie internetowym Google Play/ Sklep Play
Jak uruchomić urządzenie mPOS Paymax?
  • Instrukcję znajdziesz w pudełku, w którym otrzymasz lub otrzymałeś urządzenie mPOS Paymax oraz tutaj: www.paymax.pl/instrukcja
Jak przeprowadzić transakcję?
  1. Uruchom aplikację Paymax mPOS na swoim smartfonie lub tablecie
  2. Włącz urządzenie mPOS Paymax
  3. Sprawdź, czy data i czas w Twoim smartfonie lub tablecie są poprawnie skonfigurowane (najlepiej w ustawieniach automatycznej konfiguracji czasu)
  4. Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ TRANSAKCJĘ
  5. Postępuj zgodnie z kolejnymi krokami wskazanymi przez aplikację
Gdzie znajdę instrukcję obsługi urządzenia mPOS Paymax?
  • Instrukcja obsługi jest dołączona do pudełka z urządzeniem mPOS Paymax; można ją także pobrać w tutaj: www.paymax.pl/instrukcja
Jak wysłać Klientowi sms lub e-mail z potwierdzeniem transakcji
    1. Po zaakceptowaniu transakcji wybierz odpowiedni przycisk potwierdzenia transakcji: SMS lub MAIL
    2. Na numer telefonu Klienta lub na jego adres mailowy - w zależności od wybranej opcji – zostanie wysłane potwierdzenie transakcji
Jak zgłosić kolejnego użytkownika konta w Paymax?
      • Po zalogowaniu się na swoim koncie w Paymax Online możesz zgłosić dowolną liczbę kolejnych użytkowników, określając ich uprawnienia do korzystania z konta
      • Użyj adresu email i hasła, jakie nadałeś sobie przy wypełnianiu wniosku online o mPOS Paymax
W jaki sposób zmienić dane użytkownika konta?
    • Aby dokonać zmiany danych kontaktowych wybranego użytkownika należy:
    1. Zalogować się w Paymax Online; przy logowaniu użyj adresu email i hasła, jakie nadałeś sobie przy wypełnianiu wniosku online o mPOS Paymax
    2. Wejść do zakładki „Administrator”
    3. Kliknąć na dane kontaktowe (opcja „zmień”) i wprowadzić żądane zmiany
Jak uzyskać pomoc techniczną?

Kontakt do nas

  • Napisz do nas na adres pomagamy@paymax.pl lub zadzwoń na nr tel. +48 22 718 30 10, pn – pt, godz. 9:00 – 17:00
Podczas pracy w aplikacji mobilnej pojawił się niezrozumiały komunikat, gdzie mogę sprawdzić co on oznacza?
  • W poniższej tabeli możesz sprawdzić co oznacza dany komunikat i jak rozwiązać taką sytuację
  • Jeżeli nie będzie to wystarczające, to zgłoś problem do nas, tel. +48 22 718 30 10, pn – pt, godz. 9:00 – 17:00
Pomoc Paymax - kropki

Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania witryn serwisu www.paymax.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki www. Dalsze korzystanie z witryny serwisu www.paymax.pl oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje o plikach cookies zawarte są w Polityce Prywatności